duminică, 5 iunie 2016

Doar un cuvant


Prin cate cuvinte am trecut... a ramas doar unul sec
Mi-e greu sa-ti spun, nici eu nu cred, dar nu te mai iubesc.
Ma mint in fiecare zi ca e de-ajuns si te-am uitat,
Dar c-o placere sadica... tu imi devi chiar si mai drag!
Iau o gura de aer si-mi pare ca-nghit intregul univers,
Dar tu-mi ramai in gat atarnat mereu de-acelasi vers!
Inchid ochii si printre degete te scap voit in sufletu-mi intunecat...
Ghicesti? Nu pot... Vad cum ne re-ntalnim la nesfarsit in acel parc
Ating si lemnul bancii pe care impreuna am stat
Ii simt si parfumul ud al lemnului ca atunci cand prima data ne-am sarutat...
Prin cate cuvinte am trecut, toate au fost povesti,
Dar stiu ca sufletul nu ti-e gol... ti-e greu...
Oricat de mult te minti si tu...
... inca iubesti ce am iubit si eu...

Niciun comentariu: