luni, 4 iulie 2016

2

M-am pierdut in ganduri departe printre nori...
ghici ce?! iubirea pentru tine chiar si acum imi da fiori...
o simt de cate ori aud acel cuvant, fara vreo teama, pronuntat
in ecouri... numele tau! de care sufletul ca un nebun mi s-a legat.
Tresar cand stiu ca-n fata mea stateai
chiar ieri, nepasatoare pe un scaun si ma priveai
eu te iubeam, dar nu ti-am spus
si timpul nostru, un egoist! fara sa-ntrebe a apus!
E prea tarziu pentru orice
cand n-am avut curaj sa cumpar
cantarite fictiv poate pe-un taler
fie si cateva secunde!
Privesc spre nori... stii, privim acelasi cer,
dar tu nu simti ce ma topeste-ncet...
nu ti in mana acele fire risipite de trandafiri,
nu simti parfumul lor ce mi se joaca-n amintiri.
Nu simti cum gustul lor rosu si dulce
seamana cu al tau gust ramas necrutator pe ale mele buze,
dar lasa-ma sa sper ca intr-o zi ne vom trezi zambind
spre acelasi soare... poate cand vom fi cumparat si pentru noi de la viata ceva timp...

Niciun comentariu: