joi, 13 septembrie 2012

DA





tu nu... eu da
tu nu prea stii ... eu stiu sigur
tu nu poti... eu pot
tu nu prea mai ... eu inca mai...
un simplu joc de cuvinte poate schimba ceea ce gandesti si ceea ce simti, dar cand iti pierzi increderea printre slabiciuni ca un parfum risipit printre petalele fine ale unei flori ce traieste doar o noapte... totul se schimba...
as vrea sa fac eu acel joc de cuvinte care din cand in cand sa te alinte,
sa iti aduca aminte ca frumusetea din sufletul tau e deosebita ... si ma incanta!
esti ca o printesa intr'un bol de cristal care danseaza pe muzica unui val si adierea marii sa avanta usor spre tine si te cuprinde in bratele firave, dar cu puterea din a mea privire...
te privesc si te pot privii oricat crezi ca m'as oprii
te privesc, dar nu ma opresc ...pentru ca totul e simplu...
te iubesc...

Un comentariu:

Anonim spunea...

:*:*imi place.