miercuri, 4 iulie 2012

some new lines

un zambet... atat ii cerusem, dar ea in loc sa mi'l ofere l'a innecat intr'o clipa in lacrimi de cristal....
...perle mici si stralucitoare dansau pe chipul ei de parca acolo era locul lor, de parca isi jucau rolul intr'o piesa de teatru regizata de un suflet spre care erau aruncate din toate partile sageti otravitoare...
...o priveam fara sa spun nimic...
...tacerea era ...mai asurzitoare ca oricand...
...nu ii auzeam gandurile ca altadata
...nu'mi mai vorbea
...eram doar strainul care o vedea ca pe o stea pe cale sa se stinga
cum e posibil asta?...ai uitat!orice accept la tine, dar nu si slabiciunea care tot incearca sa iti stinga scanteia din ochi!
daca asta te ajuta voi fi scut pentru tine!nu te tin de mana! nu iti spun nici macar un cuvant! dar te voi lua in brate si voi lasa toate sagetile acelea care tot vin spre tine sa se loveasca de mine.
...e de ajuns sa inchizi ochii
...gandeste'te la mine cum nu te'ai gandit niciodata
...cand vei deschide ochii eu voi fi departe
...departe de tot ce aveam inainte si gata sa te am doar pe tine...
...voi fi departe de lumea mea si voi fi in a ta pentru ca tot ce aveam era doar obisnuinta, dar sa te am pe tine e piesa de teatru perfecta...
nu am visat niciodata sa dansez cu stelele, dar acum dansez cu una
nu am iubit niciodata soarele, dar desi tu esti perfecta,mai perfecta ca el, te iubesc pentru ca vad doar ce esti tu nu ceea ce vrei sa pari!
te iubesc pentru ca esti tu
si asta imi e de ajuns!...

Niciun comentariu: