miercuri, 31 octombrie 2012

un strop de pacat

plangea singura de parca totul era destramat
...si totul... din cauza unui strop de pacat!
era mai dulce ca buzele ei,
il ametea mai mult ca atingerea ei,
il atragea mai repede ca frumusetea ei,
iar ei ii era mereu teama
ca el nu va mai vedea lumina zilei...si totul dintr'o seara...
ancorat in noapte si cu ganduri inecat
vorbea, dar tot ce spunea era deja uitat..
ii strapungea sufletul cu vorbe dure...
...le tot spunea, dar nu le auzea,
iar ea...in fata lui uimita tot plangea
ca cel pe care il iubea era picat
in valtoarea unui simplu strop de pacat!
promisese de atatea ori ca nu va mai saruta
niciodata buza rece a paharului de cristal,
dar odata ce a facut o incercare nevinovata
s'a transformat intr'o marioneta de slabiciuni controlata...
degeaba incerca sa dea timpul inapoi...
se afunda cu fiecare strop...intr'o groapa cu noroi...

4 comentarii:

suzana elena spunea...

Pe bune nu te-ai gandit sa faci nimic? Ai putea sa faci o carticioara cu poezii si desene...Ma crezi k mi s-a facut pielea de gaina...ma rog e si tema poeziei grea+ felul cum ai scris-o....mi-a placut comparatia bauturii cu a sotiei de la inceput si asta: "se afunda cu fiecare strop...intr'o groapa cu noroi...", trist dar adevarat...de aia mi s-a facut si piele de gaina...gandeste-te ca transmiti emotii cu ceea ce faci si e mare lucru...nu oricine poate...(si sti k nu-mi prea place poezia!!!) dar ce faci tu e prea frumos ca sa o lasi asa in bataie de vant...

ajnabi spunea...

as face o cioara nu o carticioara :)) mersi :)) imi place ca lumea ma incurajeaza... asta apreciez mult ;)) ca nu vreau sa fac nimic mai departe e o alegere... e ca faza anterioara cu straduinta de a face ceva ..fortat :)) las libertate...cui ii place ..pur si simplu ii place si e in regula..cui nu ..e iar in regula :)) de aia blogul meu nu e citit decat de 3 4 personae :))

suzana elena spunea...

cred k te inteleg..mi-a mai zis cnv sa fac cv cu desenele mele...dar nu vreau...e un hobby nu o obligatie...dak o fac ca pe o obligatie nu mai pun pasiune si placere asa k mai bn las-o asa :)) App blogul meu nu e vazut decat de tne si asa o sa fie mereu...deci let's change the subject please...¬¬

ajnabi spunea...

:)) bhai ce ma enerveaza pc'ul meu transforma toate cuvintele aiurea de aia vad ca am scris personae in loc de persoane :)) damn idiot tool :)) so see? u know what I mean ^^ changing the subject ...hmmm..what to say what to say :))