miercuri, 22 februarie 2012

22.02.12

...statea langa mine de parca ar fi fost singura pe plaja ...
...mergea in fata mea cu privirea revarsata profund spre nisip de parca era singura, iar eu eram doar umbra ei...
...eram de parca nu am fost... de parca nu suntem... si nu vom fi...
...imi venea sa ii opresc tacerea!sa strig la ea!...

uita'te o clipa, uita'te in departare!...
uita'te cum dragostea mea se inneaca in mare!
uita'te, Maya si ai sa intelegi
ca tot ce e ascuns este defapt ceea ce vezi!
sunt umbra ta, dar ieri eram parfumul tau
azi tot e risipit,
iar eu ma pierd in urmele tale...in nisip!
ai facut sa fie ceva acolo unde nu era...
ai facut soarele sa straluceasca noaptea...
dar ai inchis o clipa ochii si s'a stins
ai uitat de mine,Maya!ai uitat ca'n stralucirea lor m'am prins...
ca o frunza prinsa fara scapare...
m'a pierdut adierea trupului tau spre zare...
m'am pierdut in urmele de pe nisip...innecate in mare!...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Superb ! :*
Fericita Cris! :*