vineri, 10 decembrie 2010

zambetul tau

m-am pierdut in ochii tai inainte sa ii vad,
mi-am dorit sa te privesc inainte sa te intalnesc,
...dar totul a fost dupa... inainte ca totul sa se intample...


acum cand imaginea-ti e departe de a se oglindi in ochii mei
un singur lucru mai pare la fel de puternic
si imi lipseste, de parca brusc ...independenta imi paleste in umbra lui


zambetul tau incomparabil se joaca pe chipul tau...e firesc!
iti ia pe furis buzele la un dans de seara, pasii purtandu-i pe privitori spre visare
pielea fina deseneaza usor valuri care cad fara scapare in gropitele pline de dor


de cerul ar vrea sa coboare pe pamant sau pamantul sa urce spre cer
viata trebuie sa plateasca un tribut ochilor tai
timpul se ascunde parca fara voia ta, in spatele albastrului patrunzator ce-i va urma


ca doua puncte ce in linii se vor transforma isi scriu povestea...
...isi scriu povestea...
tu vrei sa o ascunzi de curiosi, iar cei ce tot insista renunta furiosi
e doar capcana jocului tau copilaresc, inchizand o carte crezi ca nu se poate citi prin coperti


eu, insistentul a carui furie a scapat prin buzunare
nu te cunosc nici azi
nu stiu ce esti, de ce ma urmaresti...
cand eu spun nu, tu imi zambesti
cand spun da, nu ma privesti...

...si totusi...

Un comentariu:

Suzana Ionescu spunea...

Supeeeer !!!!
Chiar mi.a placut fff mult (avand in vedere ca nu ma dau in vant dupa poezie) pot sa zic ca mi.a schimbat un pic parerea despre genul asta literar...ai folosit foarte multe figuri de stil si le.ai imbinat f frumos. Nu m.as fi gandit niciodata la comparatii si personificari asa frumoase <3 mi.a placut. Keep going!!