sâmbătă, 20 martie 2010

ceva ceva ...aaa ceva ok?

Tu crezi ca azi mi-e bine, dar nu vezi ca in spatele zambetului sunt lacrimi,... in spatele ochilor inchisi sunt ganduri ce calatoresc spre universul tau...
Esti in fiecare rasuflare a mea si totusi esti atat de departe...
Te ating, dar chipul tau e doar iluzia unei forografii...
Ma pacalesti mereu, dar parca totul e un joc... ma prinzi in brize calde de primavara, imi topesti sarutul cu vara ce persista in tine, dar cu o toamna rece ma indepartezi de parca ai putea scapa si crezi ca iarna din ochii tai inima imi va ingheta...
In palma iti sta ascunsa slabiciunea... de te ating toate anotimpurile dispar si ramane unul singur... anotimpul iubirii
Iti bate dimineata soarele in geam? eu l-am trimis la tine sa iti aminteasca...
Iti canta pasarelele serenade neincetat la geam? eu le-am trimis ca sa te trezeasca...
Florile de sub geam te imbie cu parfumul lor? eu le-am trimis ca sa iti aprinda dorintele...
M-am taiat in spinii trandafirilor tai de atatea ori, iar tu credeai ca am fost in razboi... A curs o singura picatura, dar tu mereu m-ai strans in brate, sperand ca imi vei lua durerea...
Azi... toate sunt dintr-o zi de ieri... azi ai luat mai mult decat durerea..
Speram sa-ti amintesti, dar ai uitat....
Speram sa te trezesti din vise fara rost, dar in ele pierduta esti...
Speram sa iti fac inima sa iti bata ca in prima zi...
Speram sa fi...

......................................................................................................................................................................


...alege tu ...

gumsum chandni ho

naazneen ho

ya koi hoor ho

Niciun comentariu: