marți, 8 iunie 2010

o sa...


ce repede trece timpul... deja a fost... a trecut, nu mai e...
dar as vrea sa il iau inapoi...
as vrea sa mi-l dai...
dar mereu cand te vad
imi trece... nu il mai vreau
e vina ta ca nu iti pot spune adevaratele cuvinte
sunt prinse de o foaie care mereu te minte
iti spune ca voi fi mereu langa tine
dar nu iti arata...plangea pentru tine...
perechea ei a inghetat vorbele dulci
dar departe fug, doar tu le duci

e vina mea ca alerg in desert dupa perle?
e vina ta ca nici nu m-ai lasat sa te gasesc
te vad... nu esti
te aud ... nu vorbesti

doua povesti... am vrut sa fie doar una...
dar pentru ce ochii mai plang... involuntar, dar cu acelasi gand
i-as pedepsi ca lasa sufletul sa fie atat de slab
dar i-ai pedepsit tu cand fara ai tai i-ai lasat
ce simplu e sa spui un da
e greu apoi sa mai refuzi
dar azi gasesc eu putere sa te scap
de acel ceva ce nimic nu a insemnat
iti fac loc pentru ceva mai bun
dorinta mea s-a ratacit
dar tu nu sti... ai intrebat?
am intrebat eu destul...
oare de ce te-am vrut atat de mult?

nu puteam sa vad stelele asa cum sunt
nu puteam sa uit zambetul ce ma ametea ca un parfum

noaptea s-a lasat
e de ajuns
povestea noastra sa incheiat...
.............................................alvida!........................

Niciun comentariu: