vineri, 11 iunie 2010

inca o zi din alea 100 in care zambetul nu e in soare

imi pare rau... oare de cate ori voi mai spune aceste cuvinte in sinea mea?
doar sufletul ma poate pacali si zambetul trecator al unei iluzii, al unei prietenii...


imi pare rau ca si tu esti trecatoare, ca pe mine nu m-ai privit, te-ai uitat doar la soare

as fi vrut sa fiu o parte din el, sa ma privesti mereu atunci cand ti-e greu

as fi vrut sa fiu ochii tai, sa inteleg lumea cum o vad ei

poate as fi schimbat ceva, dar nu te puteam muta din ea

cuvintele nu m-au ajutat niciodata, gandurile poate vor fi o poveste uitata

de cate povesti am nevoie ca sa scriu o carte?

de tine poate...

de niciuna...

de toate...

toate pentru ca au fost, niciuna insa nu s-a mai intors...

nici tu nu vei veni ... nu te aduce inapoi nimic... atat a ramas...

fara tine totul e la fel, dar nu si zambetul , nu si bucuria, ...



...................toate erau secretul meu........................

Niciun comentariu: