joi, 1 aprilie 2010

countdown

As vrea sa te tin de mana si sa-ti fur toata tristetea... As vrea sa iti iau gandurile si sa le schimb... S-ar putea sa fie nevoie sa lupt... dar nu ma tem!
...nestiutor sa fiu poate fara frica, dar chiar de nu simt nimic asta e singura minciuna
...tu nu sti ca ce iti doresti nu trebuie sa imi spui mie...
...s-ar putea sa lupt pentru a o indeplini.
Uneori regret ca sunt slab si vreau sa renunt, ca vreau sa trec si peste tine, dar tu esti ultima pe care o voi mai iubi in astfel... Imi promit ca nu voi mai gresi, dar mereu se repeta...

Eu spun ca merita sa ai prieteni si sa te deschizi lor, iar tu spui ca nu ca sa nu fi ranita..

La ce bun sa alegi ...pentru ca oricum tot vei suferi...

Pentru asta e viata! Sa fi si fericita, dar si trista... Trebuie sa si zambesti, dar si sa plangi...

Nu voi mai scrie...

Nu iti voi mai scrie!

Am sa astept pana vei zambi din nou... Oricat de mult timp ar fi ma voi abtine de la ceea ce pare sa imi fie viciu... Dar voi sacrifica gandurile toate...

Numai pentru tine...

Voi astepta...

Te voi astepta...

Zambetul tau va fi fericirea mea...

Niciun comentariu: