duminică, 29 decembrie 2013

cuvinte

Cuvintele... de multe ori gandite sau nu, dar tot de multe ori greu de spus sau nu...
Si totusi daca exista o problema in a spune ceva, cine ne opreste sa nu emitem ideea in alt mod?
De cate ori te vad uit ce vreau sa iti spun, dar daca ar fi sa imi aduc aminte ti-as desena si asa as face cu toata povestea noastra si nu ar avea niciodata sfarsit... pentru ca daca noi nu am mai fi, ar ramane hartia si inainte ca ea sa dispara, cineva mai curajos ar vedea-o si ar repovesti ce era desenat...

2 comentarii:

suzana elena spunea...

Mama ce imi place! si desenul si comentariul, mai ales asta: "pentru ca daca noi nu am mai fi, ar ramane hartia si inainte ca ea sa dispara, cineva mai curajos ar vedea-o si ar repovesti ce era desenat..." e buna<3 o sa mi-o notez ¬¬ haha:)) lov it! :* you're too good damn janam! u must do something about it....think!

ajnabi spunea...

yap my moment of glory =)) simte-te ca acasa :)) noteaza ce vrei ^^ :*