sâmbătă, 7 septembrie 2013

09/07/13

Se intampla uneori sa imi lipsesti de parca te-as fi vazut de curand si as avea ocazia sa te revad...
Ma pierd dimineata intr-un playlist pus pe repeat si visez la tine de parca as putea sa te vad cand muzica se va opri.
Merg si nu-mi dau seama unde. Merg, dar pasii nu sunt ai mei... las urme nevazute pe asfalt si calc de fiecare data in acelasi loc... cu grija neinsemnata ca asa poate imi vei pune piedica si imi vei spune sa ma opresc din cautarea asta orbitoare...
Ma pierd in intunericul noptii luminat de zambetul tau si ma intreb cum de simt si asa caldura aceea sufleteasca atat de ciudata de mult indepartata...
Alerg intr-un vis in care totul e real, in care sufletul meu a jurat sa iti poarte o iubire nemuritoare, in care rad si ma bucur cand imi aduc aminte de lucruri marunte, in care lacrimi rebele imi tradeaza dorul de tine scris de timp in suflet ...
Imi doresc uneori sa inchid ochii si sa iti simt mana calda tinand-o strans pe a mea care e rece de cand ai plecat...
Imi doresc sa stai langa mine si sa impartim o clipa de liniste in care sa ne citim povestile din privire...
Alerg si stiu ca nu ma voi opri ...
Acorda-mi totusi doar o zi...
Inainte sa pleci... doreste-ti sa ma vezi...
Sa nu inchizi ochii vreodata
inainte sa ma lasi sa iti mai spun pe nume ...
... o singura data ...

Niciun comentariu: