vineri, 11 februarie 2011

trece...

Timpul trece... evident, nu il poate opri nici cea mai stranie magie...
L-as opri eu daca as sti ca ti-ar fi mai bine...
Treci si tu cu el, dar si eu si oricine..., insa nu asta conteaza, ci cum treci si cum trecem.
Daca vezi apa pe un drum unde nu ar trebui sa fie, pentru ca e soare sau ger si nu ploua, sa nu calci in ea pentru ca sunt eu, "fenomenul" trecator si stiu doar sa ma evapor...
Efemer e timpul, efemeri si noi, dar cum ne scurgem in clepsidra alegem si suntem alesi.
Tu crezi ca treci fara insemnatate, eu cred ca treci cu greu prin viata unui om care crede ca amintirile ii sunt viciu.
Daca timpul trece greu... o face cel mai bine cand (te) astept, cand ma gandesc, cand doresc, cand imi amintesc.
Daca tu treci greu... inseamna ca te tii cu timpul de mana si iata dragostea nebuna intre muza nevazuta si creatia neinteleasa.
Impasul nu conteaza, timpul te pune la incercare, iar tu trebuie sa il pacalesti, sa ii arati ca nu te afecteaza micile jocuri ale rautatii.
Ce este acum nu va mai fi si vesnic vei spune ... a fost!
Ce e rau, te raneste, te doare ... a fost!
Ce te bucura... este, dar poate nu vezi.
Cine te iubeste... este, dar nu stie sa te faca sa simti!
Pacaleste timpul, minte-l, spune-i ca si cei ce te ranesc sunt trecatori, ca si cei ce te iubesc vor invata sa iti arate...

Niciun comentariu: