luni, 5 iulie 2010

meri kahani

se intampla sa iti doresti ca viata ta sa fie ca o poveste...
se intampla sa iti doresti ca tu sa fi scriitorul...
dar viata iti propune un joc pe care il joci la inceput cu teama...
nu sti unde va ajunge...in ce se va transforma...dar schimba ceva...
te face sa te gandesti tot mai mult...
te face sa te intrebi...
dar apoi iti dai seama ca acel joc este de fapt povestea pe care ti-ai dorit-o.
intamplator nu ai scris-o singur ci cu un strain...
desi nu el ti-a propus, te-a indemnat sa ai curajul sa continui ce ai inceput.
intr-un final am inteles si eu...
de fapt am inteles de mult...
una din povestile vietii o traiesc chiar acum...
sunt ivaluita de frumusetea ei ma intreb...oare e adevarata?
uneori cuvintele au farmecul lor...
uneori le citesti, alteori ai vrea sa le auzi...
citesc zi de zi cuvinte pe care nu credeam ca le voi citi vreodata...
ma provoaca sa spun ce nici nu ma gandeam ca as spune...
dar recunosc ca as face orice ca ele sa nu se opreasca
este ciudat ca am ajuns chiar sa tin la cel care le scrie
si probabil el este singurul scriitor pe care il voi citi la nesfarsit
pare usor sa spui ceva celui care nu te vede
care sti ca maine nu iti va cere raspuns cand vei fi langa el
dar fara sa imi dau seama tot ce am scris a fost incarcat emotional
...9:28..
continuarea maine:))


2 comentarii:

Rox spunea...

super,imi place foarte mult.....
ma bucura cel mai mult ca tu le scrii

Anonim spunea...

stiu un singur lucru, ca esti colega cu sora mea......