luni, 28 iunie 2010

back ...not yet

parca sunt mile distanta...iar drumurile lungi in ani...toate se rotesc in jurul nostru, dar noi nu ne intalnim niciodata
scriitor sa fi... povestea ta tine doar o zi...
scriitor sa fi fost... nu te-as fi pierdut...dar nimic nu mai are rost
tu esti tot ce am avut
o foaie dintr-o carte am rupt..

parca am rupt o parte din tine

............
coperta rigida m-a tinut departe
de sufletul tau ce statea ascuns intr-o carte
tacerea ne leaga...cuvintele ne despart
iubirea s-a scurs dintr-un pahar spart
sta langa mine de atata timp,

dar locul nu i l-am gasit
cioburile poate se vor risipi
si ele printre sarutari dulci de o zi

..............
daca te ating ma tai
dar sangele imi curge prin cioburi
tributul meu pentru tristetea ta
lacrima rosie era
ca un rubin o sarutai
prin el durerea pare ca o-nfruntai

................
mireasma noptii a reaparut
acum cand nu esti langa mine
o scanteie in ochi reapare
dar o bataie in alt ritm ma trezeste
deschid usa si parfumul se risipeste
furios ridic privirea intrebatoare
si vad cum din intuneric o floare rasare...




..era ea...
...s-a intors...





...as vrea eu :))

Niciun comentariu: